Logo

Ovenlys-gardiner

Officiel VELUX® forhandler

0
Spar på originale VELUX og Itzala produkter
Forsendelses- og leveringsoplysninger

Forsendelse og levering

Hvordan sender vi din bestilling?

Vi sender vores forsendelser med GLS. For at sikre at leverancen kommer frem, er det vigtigt, at du angiver modtagerens navn, når du indtaster leveringsadressen – også i de tilfælde, hvor bestillingen foretages på vegne af et firma.

Hvert eneste produkt bliver kontrolleret manuelt, inden vi sender det. Altid.

Leveringstid

Din bestilling vil normalt ankomme inden for 2 arbejdsdage, for Bornholm og andre ikke-landfaste øer tager det 3 dage. Arbejdsdage omfatter mandag til fredag eksklusive helligdage.

Nogle få af vores produkter er ikke på lager og kræver en længere leveringstid. Når du lægger varer i din indkøbskurv, vises den forventede leveringstid.


Leveringspris

Vi tager 50 DKK inkl. moms pr. bestilling. Vi har en fast leveringspris, hvilket betyder, at prisen er den samme, uanset hvor mange produkter du bestiller.


Følg din bestilling

Når dit produkt/dine produkter er blevet sendt, vil du modtage en e-mail. E-mailen indeholder et trackingnummer, så du via fragtfirmaets hjemmeside kan følge din forsendelse hele vejen hjem til din dør.

Du vil modtage notifikationer på den e-mailadresse, du har angivet ved bestilling, som vil inkludere:

  • Estimeret dato og tidspunkt for levering
  • Tilgængelige alternativer for levering:
    Aflevering i GLS pakkeshop
    Levering uden kundekontakt
    Ændring af leveringsadresse
    Ændring af leveringsdato
    Afhentning fra lager

Hvis du ikke er hjemme, når din bestilling ankommer?

Hvis du ikke er hjemme når GLS afleverer pakken, vil du blive informeret om det i form af en note, email eller SMS som indeholder informationer om hvor det nærmeste GLS center findes. Derefter skal du selv hente din pakke.

Du har ca. en uge til at hente pakken, hvorefter pakken sendes tilbage til os og du vil få en fuld tilbagebetaling på din ordre, som indsættes på dit kredit kort.


Hvis din forsendelse ser ud til at være beskadiget

Vi vil bede dig om at kontrollere emballagen, når fragtfirmaet leverer din forsendelse. Hvis der er synlige skader på emballagen, som tyder på, at varerne i forsendelsen er beskadigede, skal du ikke tage imod den. I så fald skal du på fragtsedlen angive skaden og derefter omgående kontakte vores kundeservice for at få hjælp. Hvis skaden ikke er angivet på fragtsedlen, kan vi ikke efterfølgende acceptere dit erstatningskrav for transportskaderne.